Kevin De Bruyne menandatangani pelanjutan kontrak di Man City | Sukan

Kevin De Bruyne menandatangani pelanjutan kontrak di Man City |  Sukan

[ad_1]

Kevin De Bruyne Manchester City meraikannya selepas perlawanan menentang Borussia Moenchengladbach di Puskas Arena, Budapest 16 Mac 2021. - Gambar Reuters
Kevin De Bruyne Manchester City meraikannya selepas perlawanan menentang Borussia Moenchengladbach di Puskas Arena, Budapest 16 Mac 2021. – Gambar Reuters

Langgan kami Telegram saluran untuk maklumat terkini mengenai berita yang perlu anda ketahui.


LONDON, 8 April – Kevin De Bruyne telah menandatangani perpanjangan kontrak selama dua tahun yang akan mengekalkannya di Manchester City hingga 2025, kata kelab Liga Perdana pada hari Rabu.

Pemain antarabangsa Belgium, yang kesepakatannya akan berakhir pada tahun 2023, adalah 30 pada bulan Jun dan sekarang akan melihat sebahagian besar kariernya di Stadium Etihad.

De Bruyne mengalami kegemilangan sejak bergabung dengan kelab dari Wolfsburg pada tahun 2015, memenangi tujuh trofi utama, yang boleh meningkat menjadi 11 menjelang akhir musim jika City berjaya dalam perburuan mereka untuk empat kali ganda.

“Saya tidak akan lebih bahagia,” kata De Bruyne. “Sejak menyertai City pada tahun 2015, saya berasa seperti di rumah. Saya suka peminat, keluarga saya menetap di Manchester dan permainan saya sendiri berkembang dengan baik.

“Kelab bola sepak ini diarahkan untuk berjaya. Ini menawarkan semua yang saya perlukan untuk memaksimumkan prestasi saya, jadi menandatangani kontrak ini adalah keputusan yang mudah.

“Saya bermain bola sepak terbaik dalam karier saya dan saya benar-benar merasakan ada yang akan datang.”

Dia mengatakan bahawa dia dan pengurus Pep Guardiola mempunyai falsafah bola sepak yang sama.

“Memiliki hubungan itu dengan pengurus sangat penting bagi saya kerana objektif kami benar-benar selaras, dan kami menginginkan perkara yang sama,” katanya.

Pengarah bola sepak bandar Txiki Begiristain memuji De Bruyne sebagai salah satu pemain terbaik dalam bola sepak dunia.

“Tahap prestasinya sangat konsisten sejak datang ke City, dan dalam beberapa tahun terakhir dia berkembang menjadi salah satu pemain elit permainan,” katanya.

“Bakatnya tidak dapat dipertikaikan – tetapi dia juga profesional yang sempurna yang dedikasinya kepada Manchester City selama berada di sini tidak kurang hebatnya.” – AFP

.

[ad_2]

Source link

COMMENTS